eMAG.ro devine cel mai vizitat site românesc, potrivit Alexa

⇣ Sari la articol

eMAG.ro a devenit site-ul românesc cu cea mai mare audienţă în România, potrivit datelor Alexa.com, unul dintre cele mai importante servicii globale de monitorizare a traficului online.
Cu peste 1,7 milioane de vizitatori unici la nivelul unei luni şi 3,5 milioane de vizite, eMAG a devenit site-ul local cu cea mai mare audienţă în rândul vizitatorilor români, fiind devansat doar de giganţii globali ca Google, Yahoo, Youtube sau Imdb.com. Creşterea recentă a traficului şi cea care a ridicat poziţia eMAG anterioară în clasamentul Alexa de pe locul 6 între site-urile româneşti se datorează campaniei de promovare a comerţului online – „Reţeaua”. Campania, derulată în perioada 20 septembrie – 17 decembrie 2010, se adresează tuturor utilizatorilor de internet din România, nu numai clienţilor eMAG, iar unul dintre obiectivele principale este creşterea nivelului de informare şi a încrederii participanţilor în activităţile online în general şi în comerţul online în special.