Gigaset inregistreaza rezultate in crestere

⇣ Sari la articol
Gigaset inregistreaza rezultate in crestere

Gigaset Communications înregistrează creşteri ale veniturilor, cotei de piaţă şi a rentabilităţii. Anul trecut, compania a atins un nivel al veniturilor de 500 milioane euro şi un profit operaţional (EBITDA) de peste 45 milioane euro.
Principalul argument care stă la baza acestei direcţii este chiar creşterea spectaculoasă a pieţei principale de desfacere.
În Europa, Gigaset a reuşit să-şi crească vânzările pe întreaga durată a anului mulţumită noilor produse şi a unei bune colaborări cu partenerii de vânzări.
La finalul anului 2010, compania nu a mai înregistra pierderi şi a începe anul fiscal 2011 cu lichidităţi în valoare de peste 40 milioane euro.
Cererea puternică precum şi strategia de business focusată direct pe telefonia DECT, au asigurat încă de la început depăşirea venitului previzionat.
Prin comparaţie cu anul 2009, veniturile provenite din principalul domeniu de activitate au fost de 485 milioane euro, excluzând operaţiunile externe de broadband WiMAX şi Home Media care au fost vândute in 2009 şi care generau pierderi.
În Europa, Gigaset şi-a putut creşte considerabil veniturile în lunile Septembrie şi Octombrie prin vânzarea unui număr record de unităţi. Lunile următoare vacanţei de vară reprezintă în mod tradiţional perioada în care retailerii se aprovizionează pentru sezonul Crăciunului. Cele două luni reprezintă apogeul rezultatelor anului 2010, înregistrate în termeni operaţionali.
În 2010, Gigaset a continuat fabricarea la scară mare a unui portofoliu complex de echipamente de telefonie fixă fără fir, care include numeroase modele noi (Gigaset SL400, E500, E300, C300, A400 şi A600).
De asemenea, compania a lansat noi telefoane de birou pentru uz profesional, adaptate companiilor mici şi mijlocii (Gigaset DX800, DX600 şi DL500). Pentru perioada următoare, Gigaset Communications pregăteşte intrarea pe piaţa soluţiilor profesionale pentru firme mici şi medii.
Expansiunea Gigaset în noul domeniu al soluţiilor profesionale şi implicarea în inovaţia de produse pentru segmentul retail, va genera o creştere a venitului şi a profitului în 2011.