iPad 2 joacă un rol central în noile magazine Apple

Scris de | 23 mai, 2011
iPad 2 joacă un rol central în noile magazine Apple

S-a vorbit enorm despre Apple Store 2.0, noua experienţă de shopping din magazinele Apple. Despre ce este vorba?

Ei bine, lucrurile nu sunt atât de futuriste pe cât preconizau unii analişti, însă putem spune că noua tabletă iPad 2 a ajuns să joace un rol esenţial în funcţionalitatea magazinelor.
Practic, fiecare produs din magazinele oficiale Apple are alături câte un iPad care afişează informaţiile despre acesta, într-un mod interactiv, care înlocuieşte cu succes clasicele plachete din carton.

Sistemul le oferă clienţilor un mod mai intim de a interacţiona cu produsul şi de a afla informaţii despre acesta, eliminând de asemenea din ecuaţie, în mare măsură, personalul uman.
La nevoie, tot de pe interfaţa iPad-ului, clienţii pot apela un asistent pentru a primi ajutor sau pentru a încheia vânzarea.
Nu în ultimul rând, mişcarea ar putea genera vânzări şi mai mari pentru iPad şi iPad 2, după ce clienţii vor avea ocazia să interacţioneze direct cu tabletele.

Etichete: , , , , , ,