Franciza Angry Birds se extinde cu un potenţial film şi produse pentru bebeluşi

⇣ Sari la articol

Angry Birds a început ca un joc pentru iPhone. Apoi a ajuns un fenomen global. Acum e o carte de bucate, printre altele. Rovio Mobile, compania responsabilă pentru celebrul joc şi-a propus să lanseze în viitor o multitudine de produse bazate pe Angry Birds.

Rovio Entertainment, fosta Rovio Mobile, poate deveni o companie de divertisment în toată regula dacă planurile lor de expansiune se vor fructifica. Actualmente, compania finlandeză vrea să lanseze o carte de bucate, produse pentru bebeluşi, cărţi educaţionale şi altele, inspirate din Angry Birds.

Ville Heijari, vicepreşedintele diviziei de dezvoltare din cadrul Rovio Entertainment a declarat pentru Reuters: „Nucleul nostru rămâne jocurile, dar departamentul de licenţiere şi producere de mărfuri din cadrul companiei se bucură de asemenea de o creştere spectaculoasă.”

Poate cel mai ambiţios proiect ce se află actualmente la orizont pentru producătorul finlandez e un film Angry Birds, programat să apară în 2-3 ani.

Angry Birds e unul dintre cele mai de succes jocuri concepute pentru smartphone-uri din toate timpurile, fiind jucat lunar de peste 40 milioane de oameni.