Research in Motion a soluţionat problema server-ului din Marea Britanie

Scris de | 11 octombrie, 2011
Research in Motion a soluţionat problema server-ului din Marea Britanie

Problema serverului defect din oraşul Slough, Marea Britanie, care a lăsat milioane de utilizatori BlackBerry fără acces la servicii precum e-mail, BBM sau Twitter, a fost soluţionată, informează Reuters.

Reprezentaţii companiei canadiene Research in Motion au sesizat problema la scurt timp după şi au încercat să o soluţioneze cât mai devreme. Ei bine, acum se pare că au rezolvat problema serverului, la 20 de ore după ce s-a produs incidentul deosebit de neplăcut pentru utilizatori dispozitivelor lor.

Research in Motion a declarat pentru Reuters: „Problema a fost rezolvată, iar actualmente toate serviciile funcţionează normal. Ne cerem scuze clienţilor noştri care au fost afectaţi.”

Ieri, în jurul orei 11 AM, s-a produs o defecţiune la un server din oraşul britanic Slough. Astfel, persoane din Europa, Orientul Mijlociu şi Asia şi-au pierdut accesul la internet şi la servicii precum Twitter, BBM şi aşa mai departe.

Etichete: , , , , ,