Facebrands anunţă noi indicatori de performanţă pe Facebook

⇣ Sari la articol

Facebrands.ro a anunţat că începând de astăzi companiile care derulează activităţi de marketing pe Facebook au la dispoziţie indicatori şi instrumente noi, care arată loialitatea fanilor activi, impactul social al link-urilor şi site-urilor folosite în campanii online.

Mai mult, companiile au acum posibilitatea de a exporta în formate standard graficele şi tabelele analizelor Facebrands Pro. Indicatorul de loialitate al fanilor activi (engaged) arată cât de des revin aceştia şi interacţionează cu o anumită pagină, în comparaţie cu alte pagini sau cu media pe categorie.

Acest indicator se alătură celor peste 30 de indicatori de engagement şi activitate pe care Facebrands Pro îi analizează pentru peste 14.500 de pagini din România, indicatori disponibili în varianta Pro a serviciului Facebrands.

Categoriile cu cea mai ridicată rată de engagement în ultimele 30 de zile sunt “Familie & Copii”, “Reviste”, “Stiri locale”, “Comunitati” şi “Afaceri locale”. Utilizatorii Facebrands Pro pot vedea aceste rate de engagement pentru fiecare categorie şi pot compara performanţa propriilor pagini cu acestea.

Impactul social al link-urilor(Link Stats) este un indicator optional, prin care orice utilizator Facebrands Pro poate folosi Link Stats pentru a vedea cum s-a răspândit un link pe Facebook (share-uri, like-uri comment-uri), fie un link propriu, fie unul al concurenţei.

Publisher Tracker, parte din secţiunea de Tools a serviciului Facebrands Pro care arată cele mai interacţionate articole şi site-uri/bloguri pe Facebook.

Conform serviciului de analiză Facebrands.ro, în acest moment sunt 3,8 utilizatori de Facebook în România (3.847.600).

Articole asemanatoare