Red Point: Un nou CEO şi o nouă identitate vizuală la aniversarea a 10 ani de activitate

⇣ Sari la articol

Red Point, una dintre cele mai importante companii IT de pe piaţa românească, împlineşte 10 ani.

După 10 ani de activitate compania a ajuns la o cifră de afaceri de 7.900.000 lei în 2010, este prezentă în diferite clasamente naţionale şi internaţionale şi este lider de piaţă în soluţii integrate destinate universităţilor. Portofoliul de clienţi numără zeci de companii româneşti, precum şi 25 de universităţi.

Aniversarea a 10 ani este un punct de cotitură pentru Red Point: are un nou CEO, în persoana lui Răzvan Gîdei, o nouă identitate vizuală şi planuri ambiţioase.

Compania îşi propune să devină lider regional cu soluţia Academis, cu care este deja lider naţional şi să se impună ca furnizor de servicii pentru mediul privat, vizând firmele din România care au nevoie de soluţii ERP (Enterprise Resurse Planing), CRM (Customer Relationship Management) sau BI (Business Intelligence).