Epson prezintă noua strategie pentru gama imprimantelor large format în cadrul drupa 2012

Scris de | 10 mai, 2012
Epson prezintă noua strategie pentru gama imprimantelor large format în cadrul drupa 2012

Epson, lider la nivel mondial în realizarea de produse inovatoare în domeniul imaginii – imprimante, proiectoare şi LCD-uri, a lansat strategia “Engineered for Print”, în cadrul drupa 2012, cea mai mare expoziţie din industria tiparului. Noile produse se adresează industriei profesionale de printing: semnalistică, tipărire de ambalaje, imprimare foto şi tipărire pe suprafeţe textile.

Prezentând viziunea Epson despre tipărirea industrială, Minoru Usui, preşedintele Seiko Epson Corporation a declarat: “Suntem convinşi că angajamentul nostru de a livra soluţii unice şi un suport pe măsură, ne va ajuta să ne extindem în industria imprimării profesionale. Ne-am propus ca în următorii ani să dublăm cifra de afaceri generată de echipamentele large format şi să creştem de patru ori veniturile generate de echipamentele de printing industrial. Sunt convins că acest an reprezintă un moment crucial în dezvoltarea Epson.

Cele mai importante noutăţi prezentate la drupa 2012

La baza expansiunii companiei în domeniul soluţiilor digitale profesionale se află investiţia în tehnologia Micro Piezo şi în cernelurile de calitate. Dintre cele mai importante noutăţi amintim:

Producţia de ambalaje: Epson a pus un accent deosebit pe dezvoltarea unei game de produse care să răspundă nevoilor celor care activează în domeniul producţiei de ambalaje.

Compania a prezentat în premieră noile echipamente bazate pe capetele de printare Thin Film Piezo. Noua tehnologie este încorporată în SurePress “X”, prima imprimantă care funcţionează pe bază de cerneală UV şi tehnologie LED. Modelul SurePress “X” a fost conceput pentru a oferi viteză mare de tipărire pentru ambalaje de dimensiuni mici şi medii, fiind compatibilă cu o mare varietate de hârtii şi filme.

POS şi semnalistică: Continuând succesul modelului pentru imprimare outdoor – Epson GS6000, la drupa a fost prezentată, de asemenea noua imprimantă cu patru culori SureColor SC-S30610. Acest echipament oferă o flexibilitate crescută pentru tipărirea de materiale POS, display-uri, semnalistică şi aplicaţii de decor. Imprimanta este dotată cu capul de printare Epson TFP Micro Piezo şi foloseşte noile cerneluri UltraChrome GS2. În plus, noul SureColor SC-S30610 se poate lăuda cu cele mai mici costuri de exploatare şi cel mai mic consum de energie  din categoria sa – de până la şapte ori mai scăzute în comparaţie cu cei mai importanţi concurenţi.

Imprimare foto comercială: Noul echipament cu 6 culori, Epson SureLab SL-D3000, este un laborator digital uşor de utilizat, pentru printuri A3 de calitate. Este echipat cu cele mai noi capete de printare Epson, foloseşte noua cerneală Epson UltraChrome D6 şi încorporează cele mai noi tehnologii de procesare a imaginii, fiind ideal ca extensie digitală a laboratoarelor foto. Datorită capacităţii de a imprima pe suprafeţe mate, SureLab SL-D3000 oferă posibilităţi de business variate laboratoarelor foto clasice, dornice să-şi extindă gama de servicii. Imprimanta SureLab va fi disponibilă în două configuraţii, începând cu luna august.

Design şi prepress: În cadrul târgului vor fi expuse cele mai noi modele de 24-26 inch, din seria Epson Stylus Pro, care folosesc cerneluri pe bază de apă, fiind ideale pentru utilizarea în domeniul prepress, pentru proofing in-house în cadrul agenţilor, pentru producţia de short-run displays sau de machete de ambalaje.

Noua tehnologie de cerneluri: Epson prezintă în la drupa noua generaţie de cerneluri UltraChrome GS2, fără miros şi fără nichel destinate imprimantelor SureColor adresate domeniului semnalisticii. Ca o extensie a cernelurilor UltraChrome pe bază de apă, Epson a dezvoltat UltraChrome D6, un sistem unic de cerneluri cu şase culori destinate laboratoarelor digitale Surelab. Pentru zona de ambalaje Epson prezintă primele cerneluri UV.

Stretegia ‘Engineered for Print’: Noile echipamente profesionale Epson au fost dezvoltate pe baza feedback-ului primit din partea reprezentanţilor industriei tiparului. Acestea fac parte din noua strategie Epson, ‘Engineered for Print’, care se bazează pe patru principii:

Performanţă: produse fiabile cu caracteristici-cheie menite să crească profitabilitatea afacerilor din domeniul tiparului.

Economie: produse care fac economie de hârtie, energie şi consumabile.

Ecologie: produse prietenoase cu mediul înconjurător.

Opţiune: o gamă largă de produse, consumabile şi servicii, proiectate pentru a răspunde nevoilor industriei de print.

Dovada angajamentului Epson pentru dezvoltarea tehnologiilor de top este gama de imprimante Stylus Pro destinată fotografiilor, aplicaţiilor de proofing şi imprimării artistice care deţine în prezent la o cotă de piaţă de 65% la nivel global.

Standul Epson poate fi vizitat pe toată durata drupa 2012, în perioada 3-16 mai (stand 5/A0).