Apple răspunde la lansarea Samsung Galaxy S 4 cu o campanie de promovare

Scris de | 18 martie, 2013
Apple răspunde la lansarea Samsung Galaxy S 4 cu o campanie de promovare

În lumina lansării noului Samsung Galaxy S 4, compania din Cupertino a realizat o campanie pentru promovarea terminalului iPhone 5. Printre caracteristicile care au fost scoase în evidență se numără ecranul Retina, ecosistemul de aplicații și autonomia dispozitivului.campanie iphone 5

Mini-site-ul de promovare oferă mai multe motive pentru care iPhone 5 e superior dispozitivele Android sau Windows Phone de pe piață. Cei de la Apple ne reamintesc faptul că doar iPhone-ul are un ecran Retina, cu o densitate a pixelilor de 326ppi. Acest lucru nu va convinge mulți fani Android, având în vedere faptul că Samsung Galaxy S 4 are un ecran de 5 inchi cu o densitate a pixelilor de 441 ppi.

Un alt aspect pentru care Apple consideră iPhone-ul drept cel mai bun smartphone de pe piață e autonomia de 8 ore de vorbire și 8 ore de navigare pe o rețea 4G LTE. Faptul că majoritatea pozelor de pe site-ul Flickr au fost realizate cu un iPhone 4, iPhone 4S sau iPhone 5 e de asemenea scos în evidență pentru a dovedi supremația camerei de pe smartphone-urile Apple.

iOS 6, Siri, magazinul de aplicații App Store și iCloud completează lista motivelor pentru care iPhone e peste terminalele cu alt sistem de operare.

Etichete: , , , , , , , ,