TP-LINK anunță deschiderea unui birou de reprezentare în România

Scris de | 20 martie, 2013
TP-LINK anunță deschiderea unui birou de reprezentare în România

Bogdan MihalceaTP-LINK va solidifica prezența pe piața românească prin deschiderea unui birou de reprezentare și a unui centru logistic, ce va oferi distribuția și suportul tehnic pentru pentru clienții din Europa de Sud-Est, respectiv Bulgaria și țările din zona Adria.

Pentru primul an de funcționare a depozitului regional, TP-LINK estimează livrări de cel puțin 1,5 milioane de unități, dintre care aproximativ 35% vor fi destinate pieței locale.

În prezent, 80% din vânzările producătorului chinez în România sunt reprezentate de routere wireless, segment de produs pe care compania deține o cotă de piață estimată la 55%. Prin deschiderea biroului local, TP-LINK își dorește să își consolideze poziția prin dublarea cotei față de următorul competitor, dar și diversificarea vânzărilor și abordarea mai consistentă a segmentului de clienți SoHo și IMM-uri, categorie care va genera anul acesta aproximativ 20% din vânzări.

Hermes Song, directorul general al TP-LINK România, a declarat într-un comunicat de presă: „România este a doua cea mai importantă piață după vânzările de echipamente de rețea din Europa de Est, după Polonia și a cincea la nivel global în funcție de viteza de Internet. Astfel, decizia deschiderii unui birou local și a unui centru logistic aici se datorează atât potențialului extraordinar de dezvoltare pe care piața locală îl are, cât și poziției geografice care facilitează interacțiunea cu distribuitorii și clienții noștri din regiune. În plus, piața a ajuns la maturitate, iar conectarea la internet și accesul rapid la informații au devenit servicii disponibile pentru marea parte a populației.”

Etichete: , ,