evoMAG estimează o creștere cu 30% în 2013. Retailerul online a deschis un nou showroom și plănuiește extinderea în țară

Scris de | 4 noiembrie, 2013
evoMAG estimează o creștere cu 30% în 2013. Retailerul online a deschis un nou showroom și plănuiește extinderea în țară

Magazinul online evoMAG.ro a anunțat astăzi mutarea într-un nou sediu și showroom, un spațiu mai mare și care va permite dublarea stocului de produse în următoarele șase luni de zile. De asemenea, oficialii companiei au dezăluit și câteva planuri pentru viitor și statistici de vânzări.

sediu-evomag-mihai-bravu

Investițiile în noul sediu s-au ridicat la 100.000 de euro, showroom-ul măsurând 200 de metri pătratați, iar depozitul 1.000 de metri pătrați. Comparativ, noul showroom (Adresa: Soseaua Mihai Bravu, nr 251-253, Sector 3, Bucuresti) este de 3 ori mai mare decât cel vechi, iar depozitul de 5 ori mai mare decât anteriorul. “Spațiul mai mare de depozitare ne va permite dublarea stocului de produse în următoarele luni. De asemenea, existența produselor în stocul magazinelor ne permite să avem un timp de răspuns mai mic și, prin urmare, să livrăm produsele mai repede către clienți”, a spus Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

11% din totalul vânzărilor evoMAG sunt realizate în magazin, iar dacă în vechiul sediu treceau pragul lunar aproximativ 10.000 de vizitatori, odată cu noul sediu se așteaptă o dublare a traficului de clienți în primul an de la deschidere. Măsurile vin pe baza creșterii permanente a companiei evoMAG și dorința de a crește cifra de afaceri. Pentru 2013, evoMAG se așteaptă la o cifră de afaceri de 15%, în creștere cu aproximativ 30%.

În ceea ce privește vânzările, categoria portabilelor (laptopuri și tablete) se vinde cel mai bine, cu un procent de 35%, urmată de componentele PC (19%) și telefoanele mobile (9%). Imprimantele reprezintă 7.5% din totalul vânzărilor, iar sistemele PC 5.5%. Piața tabletelor a crescut cu 400% datorită apariției unor produse mai ieftine (românești), dar valoarea tranzacției a crecut cu 200%. Coșul mediu de cumpărături este de 1.000 de lei (TVA inclus) și a suferit cu 15% față de anii trecuți.

Din 2014 evoMAG se va extinde cu puncte de vânzare și în alte orașe mari din țară.

Etichete: , , , ,