Vânzările Mio în România au depășit 2 milioane de euro în 2015

• Vânzările nete ale Mio pe piața locală au crescut cu peste 25% anul trecut

⇣ Sari la articol
Vânzările Mio în România au depășit 2 milioane de euro în 2015

Mio Technology a înregistrat anul trecut vânzări în valoare de 2 milioane de euro, în creștere cu 25% față de 2014.
Evoluția se datorează extinderii portofoliului de produse, atât pe segmentul de echipamente GPS, cât și pe cel reprezentat de camere video auto și navigatoare pentru biciclete. Introducerea de noi produse în portofoliu a fost în strânsă legătură cu nevoile clienților și cu nivelul cererii. Spre exemplu, pe segmentul dispozitivelor GPS, clienții au dorit produse de calitate la un preț corect, dar și mai multe facilități pe care să le poată oferi aceste dispozitive, precum: actualizări gratuite ale hărților, diagonală mai mare a ecranului, hărți cu acoperire mai bună, informații din trafic în timp real, capacitatea de învățare a stilului de condus al utilizatorului, folosirea informațiilor colectate de la alți utilizatori etc.
Un alt factor care a contribuit la majorarea afacerilor Mio pe piața din România, a fost reprezentat de vânzările de camere video destinate autovehiculelor. Astfel, în 2015, Mio a vândut de peste 5 ori mai multe camere video auto decat în anul anterior, depășind 5.000 de unități. De asemenea, cele două modele Mio Combo 5207 (GPS cu cameră video încorporată) au pus bazelCosmin_Dobranis_Country_Director_Mio_pentru România_si_ Ungariae înființării unui nou segment de piață și a urcat volumul navigatoarelor GPS Mio la aproape 16.000 de uități.
„La nivel de grup, vânzările de anul trecut plasează România pe locul al treilea în Europa Centrală şi de Est, după Polonia și Cehia. Pentru 2016 estimăm o creștere a vânzărilor de aproximativ 20%”, spune Cosmin Dobranis, Country Director Mio pentru România și Ungaria. „Între prioritățile pentru acest an se regăsește extinderea la nivel regional în Bulgaria și Moldova și introducerea de game complet noi în portofoliul de produse”, adaugă Cosmin Dobranis.
Pe lângă introducerea de game de produse complet noi, 2016 va aduce și cele mai recente echipamente GPS, camere video auto și navigatoare pentru biciclete, dar și introducerea unei noi mărci de dispozitive GPS.
Cât privește întreaga piață de navigatoare GPS, anul trecut s-a înregistrat o creștere de circa 3%, până la un volum de aproximativ 65.000 de unități. De asemenea, segmentul de camere video destinate autovehiculelor a urcat în 2015 la un volum de 20.000 de unități. Pentru 2016 Mio estimează o piață de echipamente GPS în stagnare, dar o creștere cu 50% a vânzărilor de camere video pentru mașini.
„2015 a fost un an competitiv pe această piață. Sunt multi jucători locali, cu multe mărci care nu aduc un plus de calitate produselor și care se lansează în curse de prețuri, de oferte și promoții prin care acaparează o bună parte din clienți. Deși acest lucru va continua în 2016, credem că va avea o pondere mai mică, întrucât clienții își doresc tot mai mult produse de calitate, cu actualizare pe viață a hărților, cu funcții multiple, precum asistență la parcare, asistență pe bandă, alegerea rutelor sau accesarea informațiilor din trafic în timp real”, precizează Cosmin Dobranis.

Articole asemanatoare