Epson, de zece ani în România

Epson, lider pe piața locală de imprimante și multifuncționale inkjet, în prima jumătate a anului

Scris de | 22 septembrie, 2016

La aniversarea a zece ani de la deschiderea filialei din România, Epson anunță noi reuşite, atât pe plan local, cât şi la nivel global. Astfel, Epson este lider pe piața imprimantelor și multifuncționalelor inkjet din România în prima jumătate a anului 2016, cu aproape 80% mai multe produse vândute față de aceeași perioadă a anului trecut.

Epson L1455

“Vânzările de imprimante inkjet au înregistrat o evoluție pozitivă încă de la începutul anului, Epson având, la finele celor două trimestre, o cotă de piaţă de 59% din punct de vedere al numărului de unităţi vâdute pe segmentul echipamentelor cu preţul de achiziţie mai mare de 100 Euro  și de 38%, din perspectivă valorică, la nivelul vânzărilor totale de echipamente cu jet de cerneală în prima jumătate a lui 2016. Cele mai căutate produse sunt, în continuare, multifuncţionalele dotate cu sistem de recipiente reîncărcabile cu cerneală”, a precizat Simona Decuseară, Sales & Marketing Manager România și Bulgaria. Epson EB-L25000U

Epson anunță un succes şi în ceea ce priveşte vânzările de proiectoare la nivel global. 20 de milioane de unități pe segmentul de proiectoare cu tehnologie 3LCD au fost vândute în întreaga lume. Compania își continuă trendul ascendent pe zona de videoproiectoare, unul dintre motoarele acestei creşteri fiind tehnologia patentată Epson cu care sunt dotate aceste echipamente. Videoproiectoarele 3LCD folosesc un motor optic pe bază de semiconductoare cu 3 cipuri pentru a oferi culori incredibil de luminoase si de realiste.

“Sunt mândru de noile cifre înregistrate pe segmentul de proiectoare. Până acum succesul nostru s-a bazat pe abilitatea noastră de a rămâne în top și de a distribui produse și servicii a căror calitate depășește nevoile clienților noștri. Ne dorim să rafinăm tehnologiile microdisplay, dar și pe cele pentru proiecție și să oferim clienților noștri experiențe vizuale inedite, dar și un mediu comunicațional adecvat pentru zonele de business și lifestyle. Prin intermediul tehnologiilor noastre unice, oferim o calitate care nu poate fi reprodusă de alte echipamente”, spune Junichi Watanabe, Chief Operating Officer, Visual Products Operations Division Epson.

 

Etichete: