Epson împreună cu eMAG şi Foto Union dau startul campaniei “Portret de copil”

Scris de | 30 mai, 2012
Epson împreună cu eMAG şi Foto Union dau startul campaniei “Portret de copil”

Epson, lider la nivel mondial în realizarea de produse inovatoare în domeniul imaginii, în colaborare cu eMAG şi Foto Union desfăşoară în perioada 1-8 iunie prima campanie publică de fotografie destinată copiilor, “Portret de copil”.

 Pentru şapte zile, Foto Union se va muta la showroom-ul eMAG de pe şoseaua virtuţii 148, unde Radu Bădoiu şi Cristian Şuţu, doi fotografi profesionişti cu experienţă, vor surprinde în instantanee, copii de toate vârstele înscrişi în campanie. Participanţii aleşi pe baza înscrierilor realizate în prealabil, vor participa la sesiuni de aproximativ 30 de minute, la sfârşitul cărora părinţii vor primi câte o poză gratuită, imprimată cu ajutorul noilor imprimante Epson L800. Şedinţele foto se vor desfăşura de luni până sâmbătă, între orele 10:00 şi 18:00 şi duminică între orele 10:00-15:00.

Epson L800 este imprimanta ideală pentru printarea fotografiilor de familie întrucât, permite obţinerea unor costuri de tipărire mai mici decât ale unui laborator foto. Echipată cu şase recipiente individuale de cerneală pentru reîncărcarea cartuşelor, originale Epson, a câte 70 ml fiecare. Imprimanta L800 oferă costuri de utilizare reduse, de numai 0,155 lei pentru o fotografie de 10 x 15 cm, luând în calcul costul cernelii, si de 0,37 lei pentru o fotografie de 10 x 15 cm incluzând în calcul cerneala şi hârtia foto. Părinţii pot lista acasă fotografii de înaltă calitate, fără chenar, până la dimensiunea A4 şi pot lista direct pe CD-uri şi DVD-uri, obţinând rezultate realiste şi durabile. Listarea fotografiilor se realizează rapid şi eficient, o fotografie de 10 x 15 cm putând fi tipărită în numai 12 secunde[1].

Pentru mai multe informaţii despre iniţiativa “Portret de copil” vizitaţi pagina: http://fotounion.ro/.