Bitdefender se aliază cu Fredo&Pid’jin

⇣ Sari la articol

Bitdefender a anunţat astăzi un parteneriat cu Fredo&Pid’jin pentru un proiect publicitar. Faimosul site de benzi desenate creat în România va oferi desene haioase cu produsele Bitdefender, după cum ne-am obişnuit deja de la Fredo&Pid’jin.

Acordul cu Fredo&Pid’jin oferă Bitdefender expunere pe termen lung, către o audiență pasionată de tehnologie, ce numără deja 3 milioane de persoane la nivel global. Aproximativ 70% din publicul Fredo&Pid’jin provine din Statele Unite ale Americii și Canada, iar vizitatorii din România au o pondere de 5%.

Eugen Erhan, cofondator Fredo&Pid’jin, a declarat într-un comunicat de presă : “E o abordare personalizată și foarte flexibilă de promovare a unui brand, diferită de modelul campaniilor standard. Credem că am reușit să balansăm foarte plăcut problema monetizării și menținerea integrității creative.’’

Autorii benzilor desenate afirmă că trecerea de la modelul de reclamă tradițională la o noua formă mai simplă și mai elegantă de promovare are șansa să îmbogățească experiența cititorilor, prin faptul ca bannerele standard sunt înlocuite cu desene personalizate, în ton cu stilul vizual al site-ului.