Depanero devine service autorizat De’Longhi

Depanero devine service autorizat pentru De’Longhi, producătoe de espressoare de uz casnic și un jucător important pe piața de electrocasnice mici. 

Începând din această lună, Depanero oferă clienților servicii de reparații (în garanție și post-garanție), servicii de call-center și pick-up & return, la nivel național, pentru produsele comercializate de De’Longhi, cea mai importantă categorie fiind cea de espressoare.

În România, De’Longhi oferă o gamă variată de produse electrocasnice de bucătarie (espressoare, grill & barbeque, prăjitoare de pâine), de climatizare și tratarea aerului (aer condiționat, ventilatoare, purificatoare, dezumidificatoare), sisteme de încălzire etc.

Service De’Longhi: Portofoliu Depanero

Din portofoliul Depanero fac parte, în prezent, 62 de branduri. Compania încheie constant parteneriate cu branduri noi și vizează o extindere a numărului de parteneri până la finalul acestui an.

Depanero oferă servicii de consultanță, diagnosticare și remediere a defecțiunilor, atât pentru produsele aflate în garanție, cât și pentru cele în post-garanție, pentru acestea din urmă oferind garanție la reparație. Peste 31.000 de fișe de reparații sunt deschise, în medie, pe lună, în service-ul Depanero.