eMAG înregistrează o creştere de 64% pe semestru 1 din 2010

Scris de | 27 iulie, 2010
eMAG înregistrează o creştere de 64% pe semestru 1 din 2010

eMAG, cel mai mare magazin online din România, închide prima jumătate a anului 2010 cu o cifră de afaceri de 41 de milioane de euro, în creştere cu 64% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Până la finalul anului, eMAG îşi menţine obiectivul de 100 de milioane de euro.

„Evoluţia foarte bună din prima jumătate a anului 2010, mult peste media pieţei, se înscrie în previziunile noastre iniţiale, fiind impulsionată de lansarea de servicii premium, deschiderea de showroomuri în principalele oraşe din ţară şi de diversificarea constantă a ofertei de produse. Continuăm să ne întărim poziţia şi pe segmentul corporate, prin oferirea de servicii personalizate pentru companiile medii şi mari: account management, transport gratuit şi preferenţial, posibilitatea de a cumpăra orice produs dintr-un singur loc, acordare de discount-uri la volume importante de achiziţii, precum şi acordare facilă de termene de plată,” a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.

Potrivit estimărilor eMAG, piaţa de retail online a înregistrat o creştere cu aproximativ 30% în prima jumătate a anului 2010, în timp ce întreg sectorul de retail IT&C, electronice şi electrocasnice a înregistrat o contracţie de 10%. Ascensiunea mediului online vine pe fondul maturizării jucătorilor din acest domeniu şi a creşterii încrederii consumatorilor în achiziţiile online.

Etichete: ,