Primul magazin Panasonic dintr-o nouă serie a fost inaugurat în centrul comercial Unirea Shopping Center. În cadrul evenimentului de deschidere a fost prezentată, în premieră pe piaţa din România, prima camera 3D pentru amatori din lume, modelul SDT 750.
Magazinul Panasonic vine cu un concept nou, care mizează pe interacţiunea consumatorilor cu produsele companiei şi urmăreşte să îi familiarizeze pe aceştia, în special, cu tehnologia 3D.
Reprezentanţii Panasonic România se aşteaptă ca magazinul inaugurat astăzi să genereze vânzări, în următorul an, de aproximativ 1 milion de euro.
Investiţia în noul magazin se ridică la valoarea de 100.000 euro. Noua serie de magazine Panasonic ce se lansează cu showroom-ul deschis în Unirea Shopping Center va avea un design unitar şi exclusiv, inspirat din cultura japoneză. Până la finalul anului alte zece magazine Panasonic vor fi deschise în Bucureşti şi în alte oraşe importante din ţară.
“Ne dorim ca noua serie de magazine să consolideze relaţia dintre brandul Panasonic şi publicul larg. De aceea, am ales să implementăm un concept care implică o interacţiune mai mare a consumatorilor cu produsele noastre“ a declarat Alexandru Mina, advertising&public relations manager Panasonic România.
În noul magazin vor fi comercializate: noua gamă de televizoare 3D, inclusiv cele cu conversie 2D -3D, prima camera video 3D pentru amatori, noua serie de aparate foto Lumix, precum şi produse electrocasnice (frigidere şi maşini de spălat) Panasonic.
În acelaşi context, Ştefan Ichim, country manager Panasonic România, a declarat ca cifră de afaceri a companiei în anul fiscal 2009 a însumat 55 milioane de euro iar în primul semestru al acestui an afacerile Panasonic au crescut cu 5%.
Primul magazin Panasonic dintr-o nouă serie, în Unirea Shopping Center
Etichete: connect, magazin panasonic, panasonic unirea shopping center