Compania a lansat recent aplicaţii iPhone, iPad şi Android atât pentru Banca Transilvania, cât şi pentru Jaguar, pentru a celebra 75 de ani de existenţă a mărcii britanice de autoturisme.
“Vânzările generate de aplicaţiile pentru mobile vor reprezenta în 2011 aproximativ 10% din business-ul iQuest, în creştere semnificativă faţă de anul trecut”, a declarat Cornelius Brody, CEO iQuest.
Costul pentru dezvoltarea unei aplicaţii mobile variază de la câteva mii de euro, până la zeci de mii, în funcţie de complexitatea acesteia, iar dezvoltarea unui proiect complex poate dura chiar şi câteva luni. În plus faţă de costurile iniţiale pentru dezvoltarea unei aplicaţii pentru platforme mobile, apar costuri ulterioare, care presupun mentenaţă, precum şi dezvoltarea de versiuni îmbunătăţite.
Cea mai cunoscută aplicaţie realizată de iQuest, Trip Journal este folosită în prezent de aproape 300.000 de utilizatori din întreaga lume şi a primit cele mai importante trofee la competiţile de profil.