Facebrands lansează serviciul PRO

⇣ Sari la articol

Site-ul de monitorizare a fanpage-urilor Facebook din România, Facebrands.ro, va beneficia de un upgrade săptămâna viitoare. Noua versiune PRO va folosi o serie de 30 de indicatori pentru o analiză detaliată şi competitivă a paginilor de pe reţeaua de socializare.

În luna iunie doar 567.663 de români au interacţionat cu paginile româneşti de pe Facebook, conform site-ului Facebrands.ro, care a dezvăluit numărul cu ajutorul unui serviciu ce se bazează pe mai multi indicatori. Versiunea PRO a site-ului va avea o serie de 30 de indicatori disponibili pentru orice proprietar al unei fanpage pe Facebook. Agenţia de comunicare în social media Standout, care a lansat site-ul Facebrands, a prezentat într-un comunicat de presă primii doi indicatori:

Primul indicator este cifra utilizatorilor care au interacţionat cu o pagină într-o anumită perioadă de timp – „engaged users”, care este un indicator mai clar decât numărul de fani, pentru că numărul de fani nu garantează expunerea la mesajele paginii.

Al doilea indicator, „content engagement rate”, reprezintă rata de interacţiune pe elemente de conţinut publicate pe reţele sociale, care poate fi analizată în profunzime pe tipuri de conţinut şi de interacţiuni, precum şi comparată cu cifrele similare ale paginilor concurente şi cu cifrele medii de „content engagement rate” pe categorie.

“Orice activitate de marketing pe reţelele sociale trebuie să aibă nişte indicatori clari pe care să-i urmărească, pe care să-i poată compara cu pagini concurente şi chiar cu mediile pe categorie. Toate companiile care investesc într-o prezenţă pe reţelele sociale ar trebui să urmărească în acest mod eficienţa investiţiilor lor” a declarat Andrei Ştefan, manager BYTE FLUX, în comunicatul de presă mai sus menţionat.

Momentan, Facebrands PRO este într-un test limitat. Companiile interesate să participe la test pot scrie pe adresa de e-mail oficială a site-ului.