Site-urile de reduceri au vândut până acum oferte în valoare de 7.65 milioane de euro

⇣ Sari la articol

Redutti.ro, cel mai mare agregator al reducerilor de grup din România, a anunţat ieri ultimele cifre de vânzări obţinute de site-urile de reduceri. În prima jumătate a anului, site-urile au totalizat un câştig de 5.8 milioane euro, iar dacă includem şi luna iulie, aceste câştiguri s-au ridicat la 7.65 milioane euro.

Site-urile dedicate reducerilor sunt de mare interes pentru români. Chilipirurile sunt, fără îndoială, deosebit de atractive în climatul economic actual, iar sezonul concediilor a dovedit din nou acest lucru.

Vânzările cele mai ridicate au fost obţinute prin oferte aparţinând categoriei Vacanţe. în acest sens, 10 din topul primelor 15 oferte cu cele mai mari vânzari, fac parte din categoria vacanţe, Bulgaria fiind destinaţia preferată pentru vacanţele din străinătate.

“În luna iulie, mai mult decât oricând, modelul reducerilor de grup s-a dovedit a fi un canal de promovare extrem de eficient pentru comercianţii care l-au încercat. Conceptul este perceput mult mai bine acum, după un an de prezenţă, ca fiind un canal de promovare şi nu unul de generare de profit instant. Pe termen lung vor beneficia cel mai mult comercianţii care ştiu să obţină recurenţa cumpărăturii din partea clienţilor atraşi prin vouchere ”, a declarat într-un comunicat de presă Andrei Stefan, Manager Redutti.ro.

Deşi numărul site-urilor de reduceri de grup a crescut de peste 4 ori de la începutul anului (de la 23 în ianuarie la 95 în iulie), aproape 80% din vânzări (79,38%) sunt generate de primele 10 site-uri (alfabetic): CoolBuy.ro, E-Redus.ro, FunDeal.ro, Galos.ro, GetADeal.ro, Groupon.ro, Kuponiada.ro, MyBestDeal.ro, TopDeals.ro si Zumzi.ro.