Mio estimează o creştere în vânzări pentru perioada sărbătorilor de Crăciun

⇣ Sari la articol

Mio a emis un comunicat de presă în care relevă aşteptările pentru sezonul sărbătorilor de Crăciun din punct de vedere al vânzărilor. Compania producătoare de sisteme de navigaţie estimează o creştere de 30% în comparaţie cu lunile obişnuite.

Pe lângă ofertele promoţionale pe care partenerii Mio le fac în perioada Crăciunului, pe măsură ce creşte piaţa de sisteme de navigaţie şi se diversifică oferta, GPS-urile devin produse de necesitate cu preţuri accesibile ce pot fi foarte uşor oferite cadou.

Laura Samson, Country Director Mio România, Cehia, Ungaria şi Slovacia, a declarat într-un comunicat de presă: „După un vârf al vânzărilor în sezonul de vară, înaintea concediilor, când sunt comercializate aproximativ 35% din dispozitivele de navigare prin satelit, urmează al doilea sezon de vârf. Estimăm că sărbătorile de iarnă vor aduce o creştere de aproximativ 30% a vânzărilor de GPS-uri pentru Mio comparativ cu o lună obişnuită, datorită dinamicii bune a pieţei şi promoţiilor ce vor fi pregătite pentru această perioadă.”

Pentru creşterea estimată în luna decembrie, compania mizează pe gama de dispozitive lansată în acest an, precum şi pe noile produse lansate în trimestrul al patrulea al acestui an, respectiv gama de produse cu actualizări gratuite pe viaţă, acestea aducând un plus de valoare considerabil pe piaţa din România.

Alegând oricare dintre dispozitivele Mio Spirit 687 Lifetime, Mio Spirit 685 sau Mio Spirit 680 Lifetime, utilizatorul beneficiază de actualizare a hărţilor fără costuri suplimentare, pe toată durata de viaţă a produselor.