Conform ultimelor date culese prin Facebrands, cei mai multi utilizatori ai reţelei Facebook sunt in Bucuresti (1.053.020, 26,13%), urmat de Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi, cu peste 4% din total.
Împărţirea geografică a utilizatorilor români de Facebook pe regiuni e următoarea:
Muntenia (inclusiv Bucuresti) – 38,64%
Transilvania – 19,18%
Moldova – 14,24%
Banat – 6,23%
Oltenia – 6,14%
Dobrogea – 5,24%
Crisana – 4,15%
Bucovina – 3,25%
Maramures – 2,75%
“A crescut si numarul utilizatorilor care se implica in activitatile create de companii pe pagini, vom face o analiza dedicata la inceputul lunii viitoare, insa orice companie isi poate analiza si compara propriile performante pe Facebook printr-un abonament Facebrands PRO ”, a declarat Andrei Stefan, managerul BYTE FLUX, care gestioneaza impreuna cu agentia STANDOUT serviciile Facebrands.
Facebrands.ro monitorizează acum peste 15.600 de pagini create pe Facebook de persoane şi instituţii [companii, ONG-uri etc].