Laptopurile Sony Vaio s-au bucurat de vânzări cu 65% mai bune

⇣ Sari la articol

Laptopurile Sony Vaio VAIO au înregistrat o creştere a vânzărilor cu peste 65% faţă de anul precedent, atingând o cotă de piaţă de 4,5%, în linie cu estimările pentru 2011.

„Extinderea portofoliului de produse pe segmentele consumer şi business şi lansarea unor modele atractive pentru piaţa locală au fost principalii factori care au plasat anul trecut brandul VAIO peste evoluţia întregii pieţe de laptopuri. Pe segmentul consumer produsele vedetă de anul trecut au fost seriile CA şi EH, iar pentru utilizatorii business am lansat două modele de top, Z şi SE, pentru care am epuizat în prima lună stocurile prevăzute până la finalul anului”, a declarat Mircea Stoicescu, Trade Marketing Manager Sony România.

Portofoliul VAIO din acest sezon include 6 serii de notebook-uri multimedia, ultra-portabile şi business. În gama business se regăsesc seriile Z 13”, SE 15,5” şi SB 13,3”. Gama multimedia cuprinde seriile VAIO F23/24 de 16,4”, EH de 15,5”, EJ de 17” şi seria colorată CA de 14”. În gama ultra-portabilă se regăseşte seria VAIO YB de 11,6”.

Konika Minolta - Mobotix 7

Articole asemanatoare