Twitter a achiziţionat site-ul de market research Hotspots.io

⇣ Sari la articol

Hotspots.io, site-ul ce analizează impactul unor campanii publicitare pe platformele de social media, a fost achiziţionat ieri de către Twitter. Echipa din spatele serviciului de market research va continua să ofere statistică legată de reţelele de socializare, în colaborare cu platforma de micro-blogging.

Hotspots.io e un serviciu ce oferă o analiză a mesajelor de pe Twitter pentru a afla impactul unor campanii de publicitate în rândul utilizatorilor. Spre exemplu, Hotspots.io a realizat o statistică a celor mai discutate spot-uri publicitare ce au fost transmise în timpul Superbowl-ului, cel mai mare eveniment sportiv al anului pentru americani. Astfel, compania poate estima dacă spot-urile publicitare realizat de companii precum H&M, Coca-Cola sau Doritos au stârnit reacţii şi mesaje pe Twitter.

Echipa din spatele Hotspots.io a declarat că va continua să lucreze la astfel de analize şi în cadrul companiei Twitter, şi vor folosi această statistică pentru a monitoriza succesul campaniilor publicitare pe platforma de micro-blogging.