Câştigurile trimestriale Cosmote România: Venituri de 117,4 milioane de euro

Scris de | 10 mai, 2012
Câştigurile trimestriale Cosmote România: Venituri de 117,4 milioane de euro

Cosmote România a anunţat astăzi câştigurile financiare înregistrate în primul trimestru al anului, încheiat pe 31 martie. Veniturile totale din primul trimestru al 2012 au atins valoarea de 117,4 milioane Euro, înregistrând o creştere de 9,4% comparativ cu acelaşi trimestru al anului trecut.

În T1 2012, Cosmote România şi-a continuat parcursul de succes, consolidându-şi poziţia pe piaţa telecom şi înregistrând creşteri pentru toţi indicatorii principali. În plus, compania a reuşit să îşi extindă baza de clienţi business, cu 30% comparativ cu acelaşi trimestru al anului anterior, datorită ofertelor corporate competitive. Nume importante s-au alăturat portofoliului de parteneri business ai Cosmote, printre care Bancpost, pentru servicii de date.

Numărul total de clienţi ai Cosmote România, inclusiv Zapp, a fost de 6,4 milioane la sfârşitul lunii martie 2012, proporţia abonaţilor crescând la 23,4% de la 22,4% în T1 2011, ca rezultat al creşterii pe segmentul de business şi al ofertelor atractive pentru segmentul rezidenţial. Baza de clienţi 3G a crescut semnificativ, cu 74%, comparativ cu T1 2011.

EBITDA (câştiguri operaţionale înaintea dobânzilor, taxelor şi amortizărilor) a crescut cu 44,7% comparativ cu T1 2011, reflectând o strategie comercială de succes, precum şi îmbunătăţiri operaţionale semnificative. Marja EBITDA a fost de 22,1%, cu 5,4 puncte procentuale mai mult, comparativ cu T1 2011.

Konstantinos Apostolou, Chief Financial Officer Cosmote România, a declarat într-un comunicat de presă: „COSMOTE România a continuat să îşi îmbunătăţească performanţa şi în acest trimestru, înregistrând creşteri semnificative pe mai multe segmente, în pofida mediului economic dificil şi a competiţiei intense. Compania şi-a crescut profitabilitatea EBITDA, veniturile şi ARPU, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior. Mai mult, creşterea puternică şi susţinută a segmentului corporate, un segment important pentru companie, consolidează poziţia Cosmote pe piaţă.”

Etichete: , , ,