EuroGsm mizează pe creșterea vânzărilor de smartphone-uri, așteaptă vânzări de 22 mil euro

⇣ Sari la articol

EuroGsm, cel mai mare retailer din piaţa operatorului de telefonie mobilă Orange România, estimează pentru acest an o creştere a business-ului cu 10% comparativ cu anul anterior, la 21,8 milioane de euro, evoluţie susţinută în principal de intensificarea vânzărilor de smartphone-uri şi accesorii.

„Apreciem şi o creştere de peste 10% a numărului de telefoane vândute, precum şi un avans al vânzărilor pe segmentul de accesorii, asupra căruia intenţionăm să ne canalizăm eforturile de promovare în viitorul apropiat”, a declarat Zoltan Halmai, directorul comercial al EuroGsm.

De altfel, accesoriile înregistrează cel mai mare număr de unităţi vândute la nivelul produselor comercializate în reţeaua EuroGsm, urmate de telefoanele mobile, în timp ce tabletele au, în prezent, o cotă mai mică în volumul vânzărilor companiei.

“Cu siguranţă numărul de tablete vândute în acest an va creşte, însă procentul acestora în volumul vânzărilor companiei se va menţine deocamdată la un nivel mai scăzut comparativ cu cel al telefoanelor. În schimb, intrarea masivă de smartphone-uri şi tablete pe piaţă, va determina totodată şi reducerea preţurilor acestora”, a adăugat Halmai.

Referitor la evoluţia serviciilor telecom în acest an, reprezentantul companiei apreciează o creştere a cererii pe segmentul serviciilor de date mobile, determinată în special de majorarea numărului de smartphone-uri şi tablete disponibile pe piaţa locală. În plus, acesta estimează că se vor înregistra creşteri şi pe segmentul de voce comparativ cu cifrele anului anterior, în ciuda saturării pieţei.

Cotă de piaţă de 34% din vânzările B2C de servicii de voce ale retailerilor Orange

Pentru acest an, reprezentantul EuroGsm apreciază menţinerea poziţiei de lider în vânzările de servicii de voce ale retailerilor Orange pe segmentul business-to-consumer, cu o cotă de 34%.

Potrivit datelor comunicate de oficialii companiei, EuroGsm a înregistrat în primele trei luni din acest an o cotă de piaţă de aproximativ 7% din numărul de telefoane comercializate pe plan naţional, respectiv o creştere a indicatorului cu aproximativ 28% comparativ cu luna decembrie 2011.

În prezent, reţeaua de 117 magazine a EuroGsm funcţionează în sistem de franciză în urma unui proces început pentru prima dată în 2007, proiectul luând amploare doi ani mai târziu. Pentru acest an, compania desfăşoară un program continuu de optimizare a reţelei de magazine, care presupune relocarea de unităţi în zone cu potenţial comercial ridicat şi creşterea eficienţei magazinelor existente.

Articole asemanatoare