comScore: Spoturile publicitare postate pe internet câştigă din ce în ce mai mulţi spectatori

Scris de | 16 ianuarie, 2013
comScore: Spoturile publicitare postate pe internet câştigă din ce în ce mai mulţi spectatori

Compania de market-research a publicat un nou raport despre activitatea din luna decembrie a utilizatorilor internetului din Statele Unite ale Americii. Conform datelor comScore, americanii au urmărit aproximativ 2 miliarde de spoturi publicitare pe Youtube într-o singură lună.

Mai mult, pe locul doi în top se află compania BrightRoll Video Network cu 1.8 miliarde de clipuri publicitare vizionare. În total, americanii au vizionat 11.3 miliarde de clipuri publicitare în decembrie. Un alt detaliu interesant din raportul comScore relevă faptul că peste 50% din populaţia Statelor Unite ale Americii au urmărit un spot publicitare pe internet în ultima lună din 2012.

Pe primul loc în topul companiilor care s-au bucurat de cei mai mulţi spectatori unici se află tot platforma celor de la Google, cu peste 150 de milioane de vizualizări.

În decembrie 2012, peste 38 de miliarde de clipuri video au fost vizionate în Statele Unite ale Americii de către 182 de milioane de utilizatori.

Etichete: , , , , ,