Evolio lansează Garanția Premium de 3 ani, cu express service și schimbarea gratuită a display-ului spart

⇣ Sari la articol

Evolio lansează serviciul Garanție Premium care permite înlocuirea fără costuri suplimentare a display-ului unui smartphone, GPS sau a unei tablete, indiferent de defecțiune și cauzele producerii acesteia. Serviciul poate fi achiziționat în același timp cu produsul Evolio sau în maxim 30 de zile de la cumpărarea acestuia.

Evolio Garantie Premium

În cadrul serviciului de asistență Garanție Premium înlocuirea display-ului spart sau defect al dispozitivului Evolio se realizează fără costuri suplimentare o singură dată. De asemenea, serviciul prevede extinderea garanției standard la 3 ani, cu un an peste limita minimă legală, și service express. Utilizatorii Evolio care își achiziționează Garanția Premium au prioritate la soluționarea intervențiilor de service, reparațiile efectuându-se în numai o oră. Produsele primite în service prin curier vor fi evaluate, reparate și expediate înapoi clientului în aceeași zi de la primirea coletului.

”Evolio este brand-ul românesc care oferă cea mai bună calitate din piață, iar preocuparea noastră este să îmbunătățim în permanență serviciile oferite clienților. Garanția Premium reprezintă angajamentul nostru pentru calitate și servicii postvânzare de cel mai înalt nivel”, a spus Liviu Nistoran, Președintele Evolio.

Garanția Premium se achiziționează contra cost și reprezintă aproximativ 10% din costul produsului Evolio, dar nu mai puțin de 39,90 lei pentru smarphone și tabletă sau 29,90 lei pentru GPS. Serviciul este disponibil pentru toți utilizatorii produselor Evolio, indiferent de locul sau modalitatea de achiziție

Mai multe detalii despre noul serviciu Evolio sunt disponibile aici.