BenQ a înregistrat în primul trimestru al anului 2015 vânzări cu 32% mai mari față de aceeași perioadă a anului trecut, pe o piață locală care s-a apreciat cu 15 procente. Astfel, BenQ are o cotă de 48% pe piața din România, înregistrând cele mai bune rezultate financiare ale primului trimestrul din 2008 până acum.
Astfel, cea mai bună dinamică la nivelul pieței a fost înregistrată pe segmentul proiectoarelor destinate mediului instituțional: o creştere de 31% la nivelul pieței, iar 68% dintre consumatorii acestei categorii au preferat să achiziționeze proiectoare BenQ. Segmentele de proiectoare BenQ pentru business și cele pentru acasă s-au apreciat la rândul lor cu 7%, respectiv 23%.
De asemenea, în perioada ianuarie – martie 2015, BenQ a raportat o creștere de 11% pe piața de proiectoare Home Cinema, asigurându-și o cotă de piață de 52% și poziția de lider.
În ceea ce privește luminozitatea, cea mai importantă creștere a fost înregistrată de BenQ în segmentul videoproiectoarelor între 3.000 – 3.499 ANSI Lumeni, cu 64% mai mult față de perioada similară a anului 2014, în timp ce piața totală pe acest segment s-a apreciat cu 21%.