97% dintre utilizatori sunt mulţumiţi de internetul 4G de la Orange

Săptămâna trecută Orange a anunţat o nouă promisiune de brand, ce reflectă strategia Essentials 2020, centrată pe nevoile esenţiale ale clienților. Una dintre cele mai importante nevoi pentru utilizatorii de telefonie mobilă este să fie mereu conectaţi. În acord cu preocuparea de a le oferi clienţilor cele mai bune experienţe la utilizarea reţelei, Orange a desfăşurat vara aceasta un studiu cu ajutorul consumatorilor, pentru a vedea percepția lor despre rețeaua 4G, precum și care sunt criteriile folosite de aceștia atunci când evaluează calitatea internetului mobil 4G. Rezultatul validează calitatea rețelei: 97% dintre utilizatorii Orange 4G sunt mulțumiți de experiența 4G avută.

Cercetarea a fost desfășurată în perioada iunie – septembrie 2015, cu ajutorul agenției Millward Brown, agenție de cercetare de top la nivel global, specializată în studii asupra eficacității comunicării, canalelor media și asupra valorii mărcilor. Iată rezultatele studiului: