Altex România a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 433 milioane de euro, mai mare cu peste 30% față de 2014.
Cu o tradiție de 23 de ani pe piața din România, compania are o rețea de 109 magazine Altex și Media Galaxy și un portofoliu de 20.000 de articole electro-IT. În 2015, grupul a ajuns la o suprafață totală de vânzare de peste 120.000 mp. În ceea ce privește volumul de vânzări, compania înregistrează 20.000 de produse vândute zilnic în magazinele tradiționale și pe platformele online – altex.ro și mediagalaxy.ro.
Anul trecut, grupul Altex a marcat și câteva momente importante în evoluția celor două branduri deținute. Rețeaua de magazine Altex a preluat obligațiile unui alt retailer față de foștii săi clienți, prin oferirea de soluții post-vânzare inclusiv foștilor clienți Domo în toate magazinele din țară. Totodată, Media Galaxy a început implementarea abordării omnichannel și a adus o serie de inovații în piață, precum serviciul „Telefon la Schimb”.