Amazon a devenit brandul numărul 1 în Europa în materie de produse Smart Home

IDC mai arată că în următorii cinci ani, piața de Smart Home din Europa ar trebui să ajungă la 185,9 milioane de unități, cu o rată anuală de creștere de 14,5%.

Scris de | 20 ianuarie, 2020
Amazon a devenit brandul numărul 1 în Europa în materie de produse Smart Home

Potrivit IDC, piața de produse Smart Home din Europa a crescut în trimestrul trei din 2019 cu 18,1% față de aceeași perioadă din urmă cu un an, atingând aproape 23,8 milioane de unități. Astfel, între lunile iulie-august, peste 4,5 milioane de boxe inteligente au fost livrate în Europa, în creștere cu 36,6% față de aceeași perioadă din 2018. Boxele inteligente au reprezentat 19% din totalul produselor Smart Home livrate, în timp ce gadget-urile video sunt în continuare prima preferență a consumatorilor, deține 58,2% din piață, cu 13,8 milioane de unități.„Amazon a excelat, mai mult de jumătate din boxele inteligente livrate în Europa în trimestrul trei din 2019, au provenit de la această companie”, a declarat Antonio Arantes, analist IDC, pe segmentul Smart Home. Care a evidențiat și faptul că „în ceea ce privește Fire TV (stick de streaming TV comercializat de Amazon), acesta a câștigat în notorietate, devenind lider pe piața din Germania și Regatul Unit”.”În cel de-al treilea trimestru din 2019, piața de device-uri Smart Home  din Europa Centrală și de Est (CEE) a crescut cu 51% față de anul trecut, boxele inteligente fiind categoria care a înregistrat cea mai mare creștere, iar companiile Google și Amazon sunt comercianții care domină piața de profil”, a declarat și Jan Prenosil, senior analist IDC pentru CEE. „Categoria device-urilor smart de iluminat a înregistrat și ea o creștere puternică datorită faptului că produsele au evoluat tehnologic, pot fi conectate mai ușor, fără să mai fie necesară interconectare la un hub”.IDC mai arată că în următorii cinci ani, piața de Smart Home din Europa ar trebui să ajungă la 185,9 milioane de unități, cu o rată anuală de creștere de 14,5%.

Etichete: , ,