Orange avertizează clienți cu privire la fraude

Fraudatorii utilizează diverse mijloacele de comunicare, precum e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice, social media.

⇣ Sari la articol
Orange avertizează clienți cu privire la fraude

Orange România anunță clienții că i-au fost semnalate noi tentative de fraudă de tip phishing, una dintre cele mai des întâlnite tipuri de fraudă. Fraudatorii utilizează diverse mijloacele de comunicare, precum e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice, social media. Aceştia se prezintă ca fiind reprezentanţi Orange şi solicită informaţii cu caracter confidenţial cum ar fi: CNP, parole personale, coduri PIN, numere de card sau de cont. De cele mai multe ori, aceste informaţii sunt solicitate pentru validarea unor premii sau oferte de care urmează să „beneficieze” clientul sau pentru corectarea facturilor eronate, ca urmare a unor defecţiuni tehnice.

Cea mai sigură măsură de prevenire a unei posibile fraude este de a nu da curs solicitărilor dintr-un mesaj suspect. Orange recomandă clienţilor ca înainte de a întreprinde orice acţiune (de exemplu: furnizare date personale, transfer de bani, reîncărcarea unei cartele pre-plătite) să verifice informaţia cu persoane de încredere şi din surse sigure. Dacă totuşi au comunicat unor persoane necunoscute parole sau coduri de identificare, le recomandăm să schimbe de urgenţă parolelele şi să blocheze conturile respective.

Mai multe informaţii şi recomandări pot fi găsite pe site-ul Orange, în secţiunea dedicată prevenirii tentativelor de fraudă.

Articole asemanatoare