Digi Communications a anunțat rezultatele financiare pentru anul 2020

Scris de | 25 februarie, 2021
Digi Communications a anunțat rezultatele financiare pentru anul 2020
foto via @media-max.ro

Digi Communications N.V. este unul dintre cele mai cunoscute grupuri de comunicații electronice și operează pe piața internațional, in România, Ungaria, Spania și Italia. Compania a înregistrat venituri de 1,3 miliarde de EURO, la finalul anului 2020, conform rezultatelor financiare anuale preliminare neaudiate ale companiei, publicate marți, 23 februarie 2021. În 2020, veniturile companiei au crescut cu 8,1% față de perioada anterioară (1,2 miliarde de EURO la 31 decembrie 2019). EBITDA ajustată de 480 milioane de EURO (inclusiv IFRS 16) a marcat o creștere de 7,5 % comparativ cu anul precedent (446 milioane de EURO, la 31 decembrie 2019).

Pentru a-și menține avantajul competitiv, grupul a investit în total 371 milioane de EURO, în 2020, pentru dezvoltarea rețelelor, în principal în România, Spania și Ungaria, urmărind consolidarea și extinderea rețelei de comunicații mobile 4G și 5G și a infrastructurii de fibră optică.

La nivel de grup, principalele linii de activitate au înregistrat creșteri semnificative, obținute, în principal, organic:

– servicii pay-tv (televiziune prin cablu și satelit): +12%, de la 5,1 milioane RGU la 5,7 milioane RGU;

– internet fix: + 18%, de la 3,6 milioane RGU la 4,3 milioane RGU;

– servicii de comunicații mobile: + 13% de la 5,7 milioane RGU la 6,4 milioane RGU.

In 2020, operațiunile din Spania au generat venituri în creștere cu 42% față de perioada anterioară, de la 193 milioane euro la 274 milioane euro, astfel Digi Spania s-a poziționat printre cei mai buni 5 furnizori de comunicații mobile de pe piața locală.

Filiala Digi din Ungaria a continuat procesul de extindere a rețelei proprii de fibră optică și a atras noi utilizatori de servicii de comunicații mobile. În ceea ce privește rezultatele operaționale, numărul de RGU pentru serviciile de comunicații fixe ale filialei Digi era de 2,3 milioane unități generatoare de venituri, la sfârșitul anului 2020, iar pe segmentul serviciilor de comunicații mobile a ajuns la 173.000 RGU, la 31 decembrie 2020.

Operațiunile din Italia au oferit rezultate constante, într-un an dificil pentru piața locală confruntată cu diferitele restricții impuse în contextul crizei sanitare. La 31 decembrie 2020, filiala număra 251.000 RGU pe segmentul de date mobile și voce.

Etichete: , , , ,