Cum a arătat perioada post-pandemică într-o companie din România

Pandemia a venit cu o mulțime de provocări pentru companii, iar piața din România nu a fost scutită de acestea. Am discutat cu cei de la EXE Software pentru a vedea felul în care a arătat perioada post-pandemică și cum continuă aceasta într-o companie din țara noastră.

În ceea ce privește regimul de muncă, este notabil faptul că, de la începutul pandemiei, oamenii din compania EXE Software au lucrat remote, din locul dorit de fiecare; chiar și după încheierea stării de urgență, angajații care au dorit să continue lucrul remote, au putut să o facă și se pare că o mare parte dintre aceștia chiar preferă acest tip de muncă. Există cazuri de angajați care vin la birou, atunci când își doresc să o facă, de regulă ocazional – unii dintre ei simt nevoia de a socializa cu ai lor colegi, din când în când. De asemenea, există echipe în care team leaderii pot să-și reunească oamenii la birou mai des, dacă anumite proiecte necesită acest lucru.

Faptul că oamenii din companie nu se mai văd atât de des, precum în anii anteriori, se reflectă și în implicarea lor în evenimentele punctuale de grup, precum petreceri de companie (în care participă într-un număr mai ridicat, de cel puțin două treimi, ponderea înainte fiind jumătate) sau în team building-uri. De altfel, compania a ajuns la un număr record de angajați, 125, acesta fiind în continuă creștere, astfel că dezvoltarea sa din punct de vedere a angajaților nu a fost oprită.

În prezent, există roluri deschise în cadrul echipelor de Web și Mobile Development: NET Developer și Xamarin Developer, în cadrul echipei de Business Intelligence – BI Developer și în cadrul echipei de WEB Design – rolul de UX/UI Designer.

Conducerea a comunicat că, în acest moment, prevede să includă varianta de lucru remote pe termen nelimitat, considerând că oamenii au avut parte de multe schimbări și provocări, pe fondul pandemiei și dorind să nu determine o tensiune suplimentară, prin impunerea unui mod de lucru.