Bilanțul Bolt Market, la finele primului an: 40.000 de clienți și planuri de creștere pentru 2023

Scris de | 28 noiembrie, 2022
Bilanțul Bolt Market, la finele primului an: 40.000 de clienți și planuri de creștere pentru 2023

Bolt Market încheie primul an de activitate în România cu peste 40.000 de clienţi care au folosit serviciul, o reţea solidă de furnizori şi o acoperire optimă a oraşelor Bucureşti şi Cluj-Napoca. Majoritatea clienţilor au migrat organic către Bolt Market prin intermediul platformei Bolt Food. Bolt Market oferă o gamă variată de produse, de la fructe, legume, produse de panificaţie şi lactate la articole de gospodărie, produse pentru animale şi chiar jucării.

Eduard Nagy, Country Manager Bolt Market România, a declarat: „Colaborăm în prezent cu aproximativ 80 de parteneri şi investim constant în extinderea relaţiilor cu aceştia. Mulţumită lor şi echipei noastre, am reuşit încă din primul an să transformăm Bolt Market într-un jucător important pe piaţa de e-commerce, iar modelul nostru de business devine din ce în ce mai atractiv pentru un număr şi mai mare de parteneri. În plus, extinderea gamei de articole pe care o oferim clienţilor noştri, împreună cu dezvoltările tehnice aduse în platformă au condus la o creştere a coşului mediu de cumpărături la 120 RON. Aceasta este o majorare importantă, având în vedere că încă activăm în zona de e-proximitate.”

Serviciul a lansat recent și categoria Save Food & Save Money, care include discount-uri de până la 40% pentru clienţii recurenţi, la alimentele aflate aproape de limita perioadei de valabilitate. În lunile următoare, Bolt Market va testa un nou serviciu de livrare mai flexibil şi convenabil pentru clienţi, va extinde şi mai mult gama de produse, precum şi structura microdepozitelor, cu scopul de a-şi atinge obiectivele de creştere pentru anul 2023. De asemenea, va implementa noi tehnologii pentru a optimiza experienţa utilizatorilor şi va evalua noi forme de parteneriate cu retaileri locali.

„Creşterile recente de costuri din lanţurile de aprovizionare locale şi internaţionale pun cu siguranţă presiune asuprapreţurilor pe care le practicăm, dar reuşim să rămânem competitivi prin calitatea superioară a serviciilor pe care le oferim, precum timpul de livrare, acurateţea comenzilor şi suportul acordat clienţilor”, explică Eduard Nagy. „De asemenea, avem avantajul de a colabora îndeaproape cu divizia noastră de Product Management & Engineering, care are o echipă extinsă în București. Cu ajutorul lor, putem testa și implementa noi funcții și ne putem crește utilitatea pentru clienți.”

Etichete: , , , ,