Cum încearcă o companie aeriană să îi facă de râs pe cei care vor să îți ia fața la îmbarcare

Scris de | 22 noiembrie, 2024
Cum încearcă o companie aeriană să îi facă de râs pe cei care vor să îți ia fața la îmbarcare

Dacă zbori din când în când cu avionul, sigur te-ai confruntat măcar o dată cu situația în care cineva s-a băgat în fața ta, deși poate aveai îmbarcare prioritară sau te aflai într-un grup care trebuia să se îmbarce înaintea sa. Ei bine, o nouă „tehnologie” pe care o implementează o linie aeriană din Statele Unite s-ar putea să oprească acele persoane, din cauza temerii de a se face de râs.

Conform CNBC, American Airlines implementează un sistem care emite două bipuri foarte zgomotoase atunci când un călător încearcă să se urce în avion înainte să-i fie rândul. De aici și folosirea în ghilimele a cuvântului tehnologie, pentru că nu vorbim tocmai de vreo inovație, ci de o modalitate de a-i scoate în evidență pe cei mai „obraznici”. Sistemul a fost implementat în peste 100 de aeroporturi din jurul Statelor Unite, după ce a fost testat întâi în Washington, Albuquerque și Tucson.

Alte companii au încercat să implementeze metode mai puțin sonore pentru a opri aglomerarea la intrarea în avion și a le păstra dreptul celor care plătesc pentru îmbarcare prioritară. Spre exemplu, cei de la United le trimit clienților un mesaj text când e momentul să se îmbarce și includ inclusiv o numărătoare inversă până la începerea procesului de îmbarcare în aplicația lor de iOS.

Advert 61

Etichete: , , , ,

Sursa: American Airlines is deploying new tech to shame boarding line cutters