YouTube va permite crearea de clipuri YouTube Shorts direct cu AI folosind generatorul Gemini Veo 3 cu inteligență artificială. Noul model de generare video cu inteligență artificială de la Google va ajunge în Shorts la sfârșitul acestei veri.
Clipuri YouTube Shorts generate de AI
YouTube va integra modelul de generare video bazat pe inteligență artificială Gemini Veo 3 pe YouTube Shorts la sfârșitul acestei veri, conform unui discurs susținut de Neal Mohan, CEO-ul YouTube, la Cannes Lions.
Creatorii de videoclipuri scurte pot deja profita de modelul Veo 2 din generația anterioară pentru a genera fundaluri cu Dream Screen, precum și clipuri independente. Mohan nu a specificat exact ce va permite Veo 3 în Shorts. El a menționat calitatea video îmbunătățită a Veo 3 și faptul că poate încorpora audio, așa că, probabil, aceste îmbunătățiri vor fi disponibile și în Shorts.
De asemenea, nu este clar dacă creatorii de videoclipuri Short vor trebui să plătească pentru a utiliza Veo 3. În prezent, generarea de videoclipuri Veo 3 necesită un abonament plătit la planurile AI Pro sau https://www.connect.ro/2025/05/21/google-ai-ultra-ce-poate-sa-faca-ai-ul-de-250-de-dolari-pe-luna/ de la Google. Oficialul YouTube a anunțat, de asemenea, că videoclipurile Shorts au acum o medie de peste 200 de miliarde de vizualizări pe zi.
Această decizie ar putea remodela modul în care creatorii creează conținut. Deschide accesul la producția video mai profesionistă, dar apar tot mai multe îngrijorări cu privire la calitate, originalitate și viitorul clipurilor create de oameni. Acest lucru deschide noi posibilități creative pentru branduri de a produce reclame direcționate și captivante, fără a fi nevoie de resurse de producție extinse.
Cu toate acestea, pe măsură ce platforma devine inundată de conținut bazat pe inteligență artificială, utilizatorii și companiile vor trebui să gestioneze cu atenție această schimbare. Unii vor vedea în special reclame și conținut fals în loc de clipurile obișnuite. Ceilalți se vor lupta pentru a a se asigura că campaniile lor ies în evidență în mijlocul videoclipurilor AI de toate felurile.