KPop Demon Hunters a devenit cel mai vizionat film din toate timpurile pentru Netflix, adunând un total incredibil de 236 de milioane de vizualizări de la debutul său pe platformă, înregistrat doar în urmă cu două luni, pe 20 iunie.
Filmul face exact ceea ce promite, adică spune povestea unui trio de staruri k-pop care protejează lumea oamenilor de demoni, și a devenit un hit în această vară grație melodiilor sale, dar nu numai. KPop Demon Hunters a fost bine primit de critici, având un scor de 97% pe Rotten Tomatoes, respectiv 7.7 pe IDMB.
Muzica din film a fost atât de apreciată încât patru melodii diferite au ajuns în top 10 în Billboard Hot 100 în același timp, un lucru pe care nicio altă coloană sonoră a unui film nu l-a reușit. Netflix care a reușit să profite de popularitatea filmului și să îl aducă pe marele ecran pentru o perioadă limitată, oferindu-le fanilor oportunitatea de a-l vedea în săli pline chiar weekendul trecut. Deși nu a oferit vreun detaliu despre succesul acestei scurte treceri prin cinematograf a KPop Demon Hunters, proiecțiile altor studiouri cu privire la box-office-ul din ultimul sfârșit de săptămână arătau că filmul ar fi obținut între 18 și 20 de milioane de dolari în cele două zile în care a fost disponibil.
KPop Demon Hunters preia astfel coroana pentru cel mai vizionat film Netflix de la deținătorul anterior al titlului, unul care nu îi făcea deloc cinste. Red Notice, filmul de comedie / acțiune mediocru cu Gal Gadot, Ryan Reynolds și Dwayne Johnson, a generat 231 de milioane de vizualizări pe platformă, fiind lansat în 2021.