Factura exclusiv online de la Romtelecom

Scris de | 1 iunie, 2010
Factura exclusiv online de la Romtelecom

Începând din luna iunie, clienţii Romtelecom pot opta pentru primirea facturii pentru servicii doar in variantă electronică, renunţând la cea pe hartie.
Facturile electronice vor ajunge la clienţi, la cerere, prin intermediul aplicaţiei MyAccount, disponibilă pentru toţi clienţii. Fiecare client va fi anunţat prin e-mail şi/sau SMS de emiterea facturii sale. Toţi clienţii cu acces la internet vor putea să-şi acceseze contul în deplină siguranţă, cu ajutorul parolei, pe site-ul Romtelecom, şi vor putea să-şi descarce pe loc factura electronică. Toate facturile descărcate au valoare fiscală şi sunt autorizate pentru a fi folosite în evidenţele contabile, eliminându-se astfel necesitatea arhivării fizice.
În acest fel, clienţii pot primi direct facturile, reducând perioada de expediere şi eliminând riscul apariţiei oricăror întarzieri. Un cont MyAccount pentru clienţii rezidenţiali se poate crea în câteva minute, cu ajutorul câtorva date de autentificare şi a unei adrese de e-mail valide. În cazul clienţilor companii crearea unui cont MyAccount se face apelând 1930 (apel gratuit în reţeaua Romtelecom). După logare, MyAccount oferă şi alte facilităţi, precum vizualizarea gratuită a facturilor din ultimele 6 luni sau situaţia plăţilor. Clienţii rezidenţiali au şi posibilitatea de a achita online factura Romtelecom prin MyAccount. Aplicaţia oferă şi detalii suplimentare cu privire la semnătura electronică.
Clienţii companiei au la dispoziţie mai multe mijloace de plată, Romtelecom dispunând de o reţea de parteneriate de peste 21 000 de puncte de prezenţă (reprezentând ghişee ale băncilor, bancomate, oficii autorizate ale Poştei Române, serviciul UNIKASA, serviciul SIMPLIS FACTURI, puncte de încasare PayPoint, magazine Germanos, magazine Romtelecom). Detalii complete despre modalităţile de plată a facturii sunt disponibile pe site-ul companiei.

Etichete: , , , , ,