UPC România anunţă o creştere a numărului de clienţi pe televiziunea digitală, dar şi pe serviciile HD. Astfel, UPC România a depăşit pragul de 250.000 de abonaţi de televiziune digitală şi de 12.000 de clienţi pentru serviciul de televiziune HD.
Creşterea înregistrată pe segmentul digital de către UPC de la lansarea promoţiei dedicate Campionatului Mondial de Fotbal este de 4500 de abonaţi în decurs de numai o lună. Din cei 4500 de abonaţi la televiziunea digitală, 2600 au optat pentru serviciile HD oferite de UPC.
Ofertele lansate în luna iunie, care se adresează atât clienţilor de televiziune analogică, cât şi clienţilor de televiziune digitală, este disponibilă până pe 31 iulie 2010. În cazul în care se trece de la televiziunea analogică la televiziunea digitală sau noii clienţi optează pentru serviciile digitale UPC, aceştia vor primi o serie de facilităţi la plata pachetului achiziţionat pentru o perioadă de 6 până la 12 luni, dar şi un serviciu gratuit la alegere.
Astfel, orice client UPC care deţine oricare dintre pachetele de tip standard, 2Play sau 3 Play de televiziune analogică şi alege trecerea la televiziune digitală, va primi, la alegere, internet gratuit sau telefonie gratuită timp de un an, pentru orice contract semnat pe 24 de luni.
Clienţii actuali de televiziune digitală vor putea alege opţiunea HD, oferită gratuit timp de un an, în baza contractelor pentru acest serviciu, semnate pe doi ani, în perioada promoţiei. În cazul contractelor cu durata de un an, opţiunea HD va fi gratuită timp de 6 luni.
În a doua jumătate a contractului, după încheierea perioadei de gratuitate, abonaţii vor plăti pentru această opţiune 15 RON pe lună în plus faţă de pachetul iniţial.