Echipa CANYON a susținut pentru partenerii premium și presă o prezentare spectaculoasă a noii game de produse, iar în cea de a doua jumătate a zilei a dat ritmul distracției împreună cu trei echipe de desenatori graffiti profesioniști și un DJ special invitat la eveniment. Un concurs de desene graffiti a fost organizat în fața magazinului din Băneasa, unde trei echipe de profesioniști au încercat să convingă juriul că desenul lor este cel mai reușit. Juriul format din reprezentanți ASBIS Romania, CANYON și Roșianu Liviu, câștigătorul CANYON Graffiti Contest, a oferit note concurenților și a acordat premii câștigătorilor: skateboard-uri, spray-uri graffiti și produse CANYON Limited Edition.
Oferta exclusivă va include produse din șase segmente, fiecare cu un nume haios, inspirat din acrobațiile skateboarderilor:
• Tailslide – mouse optic
• Truckhook – cameră web de 1.3 Megapixeli
• Alley-Oop – căști stil DJ
• Railwhip – căști stil Pilot
• Kickflip – genți pentru laptop de 13.3” și 16”
• Noseslide – huse pentru laptop de 10”, 13.3” și 16”
Ediţia limitată va fi unică în piaţă și va contribui la derularea programelor educaţionale şi a proiectelor de integrare a copiilor străzii din ţările în curs de dezvoltare. Canyon va dona 5% din profitul realizat din vânzările acestei ediţii limitate către proiectele de ajutorare a copiilor, cu speranţa că va oferi acestora o şansă de se integra în societate.