Orange Romania trage linie

⇣ Sari la articol

Orange Romania a publicat rezultatele financiare pentru primul trimestru al acestui an.

La 31 martie 2011, Orange Romania avea 10,3 milioane de clienti, in scadere cu 5% fata de perioada similara a anului precedent. Baza de clienti PrePay a continuat sa se diminueze, in timp ce numarul de abonati a crescut fata de primul trimestru al anului 2010. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 82,7 euro.

In primele trei luni ale acestui an, compania a obtinut venituri in valoare de 222 milioane de euro, in scadere cu 6% fata de primul trimestru al anului 2010.

Cresterea inflatiei din luna februarie peste nivelul asteptat a accentuat scaderea consumului, nu doar pe piata de telecom, ci si in alte domenii, rezultatele Orange fiind comparabile cu cele ale altor companii din Romania din diferite industrii (FMCG, auto, constructii etc).

Segmentul de broadband isi continua evolutia pozitiva, Orange ajungand la peste 3,1 milioane de clienti broadband. Orange va sustine in continuare dezvoltarea acestui segment.

Asus