Un nou design pentru magazinele Orange

Scris de | 7 iulie, 2011
Un nou design pentru magazinele Orange

Magazinele Orange au trecut printr-un proces de remodelare bazat pe un nou concept propriu, numit NEXT. Orange shop din Piaţa Victoriei, Bucureşti, îşi deschide porţile clienţilor de la începutul lunii iulie cu noul design, fiind cel mai recent magazin renovat.

Noua configuraţie e menită să-i ofere clientului o experienţă mai plăcută cu fiecare vizită la magazinul reţelei franceze. Reamenajarea are la bază conceptul NEXT – One Design al Grupului France Telecom – Orange, implementat pentru a integra funcţionalităţile specifice retailului telecom modern.

Clienţii au posibilitatea să încerce telefoanele preferate, să afle cum funcţionează cele mai noi jocuri sau aplicaţii şi să testeze serviciile de date mobile prin intermediul laptopurilor şi tabletelor conectate permanent la internet.

S-a pus accent pe zona „acasă şi la birou”, în care soluţia convergentă de telefonie mobilă, fixă, fax şi internet este prezentată într-un mod original, integrată într-un ambient familiar, cu canapea, măsuţă şi ecran TV. Conceptul de design presupune o nouă segmentare a spaţiului din magazine în funcţie de interesele clienţilor: zona de smartphone-uri cu cele mai noi telefoane din această categorie, standuri dedicate pentru tablete şi laptopuri, panouri şi standuri special amenajate pentru oferta bogată de accesorii.

O altă noutate este „Play corner”, o zonă specială în care sunt promovate aplicaţiile pentru smartphone-uri şi tablete. Săptămânal specialiştii Orange vor face recomandări în ceea ce priveşte aplicaţiile din diverse domenii de activitate.

Un alt aspect atractiv al reamenajării magazinelor Orange este de a oferi clienţilor o modalitate mai plăcută de aşteptare şi de a crea o atmosferă relaxantă, cu tabureţi, canapea şi chiar rafturi cu cărţi. Interacţiunea clienţilor cu angajaţii Orange este mai prietenoasă.

„Reamenajarea magazinelor din reţeua Orange shop are la bază un concept flexibil şi adaptabil la cerinţele clienţilor, cu accent pe testarea produselor. Pe scurt, noul concept de design presupune un spaţiu confortabil, atrăgător şi zone bine delimitate în funcţie de nevoile clienţilor”, a declarat într-un comunicat de presă Florin Popa, Sales & Distribution Director Orange România.

În prezent, acest concept este folosit în peste nouă ţări, printre care Franţa, Spania, Elveţia, Austria şi Polonia şi a fost adaptat special pentru România.

Etichete: , , ,