Microsoft primeşte critici dure pentru un tweet legat de Amy Winehouse

Scris de | 26 iulie, 2011
Microsoft primeşte critici dure pentru un tweet legat de Amy Winehouse

Microsoft a primit recent un val de critici din partea utilizatorilor de web, care acuză compania că a încercat să profite de pe urma morţii lui Amy Winehouse. De atunci, gigantul IT şi-a cerut scuze pentru tweet-ul cu tentă comercială.

O veche zicală înţeleaptă ne învaţă că „toate vin la timpul lor”. Pentru companiile multinaţionale, răbdarea şi amânarea înseamnă, aparent, o oportunitate financiară pierdută.

Luni, diviziei de PR din cadrul companiei Microsoft UK a postat pe Twitter următorul mesaj: „Adu-ţi aminte de Amy Winehouse şi descarcă albumul ground-breaking „Back to Black” de pe magazinul Zune”. Tweetul a stârnit instant comentarii dure din partea mai multor persoane pe Twitter.

În lumina reacţiilor ostile din partea fanilor solistei, Microsoft UK şi-a cerut scuze ulterior, tot pe Twitter: „Ne cerem scuze tuturor celor care au crezut că tweet-ul de mai devreme a fost în scopuri comerciale. Vă asigurăm că nu asta a fost intenţia noastră.”

Divizia de PR a postat mai apoi încă un mesaj pentru a-şi accentua scuzele: „Odată cu trecere în nefiinţă a solistei Amy Winehouse, lumea a pierdut un talent uriaş. Gândurile noastre sunt alături de familia lui Amy Winehouse în aceste momente grele”.

 

Etichete: , , , ,