Află câţi utilizatori români au interacţionat cu paginile Facebook în luna iulie

⇣ Sari la articol

Standout a anunţat astăzi într-un comunicat de presă că peste 600.000 de utilizatorilor autohtoni s-au implicat în activităţile de pe paginile Facebook în luna iulie. Cu ocazia acestui anunţ s-a lansat şi versiunea Pro a site-ului Facebrands.

Numărul utilizatorilor implicaţi în activităţi pe paginile româneşti de Facebook în luna iulie a fost de 658.937, în creştere faţă de luna iunie, când numărul total a fost de 567.663 utilizatori.

Mai mult, companiile Standout şi Byte Flux lansează astăzi şi accesul pe baza de abonament la Facebrands Pro, un instrument complet de analiză a activităţii pe Facebook, compus din mai multe module, printre care Fanpage Performance, Tools şi Intelligence.

“Este momentul ca activităţile de comunicare pe Facebook să se facă tot mai mult pe baza unor indicatori de engagement şi mai puţin pe baza unor evaluări personale. În aceste condiţii, un instrument de analiză a engagementului este indispensabil”, a declarat Ionuţ Oprea, managerul agenţiei Standout.

“Testăm Facebrands PRO de două luni, şi în acest moment el este folosit deja de majoritatea agenţiilor de publicitate şi PR din România care derulează campanii pe Facebook, precum şi de un număr de clienţi care îşi gestionează singuri activităţile de marketing în social media”, a declarat Andrei Ştefan, managerul Byte Flux.

Pentru mai multe detalii legate de serviciul Facebrands Pro accesează acum : http://pro.facebrands.ro/intro