Vodafone lansează opţiunea Location Based-Advertising

⇣ Sari la articol

Vodafone România a anunţat la finele săptămânii trecute opţiunea Location Based-Advertising, pentru a trimite informaţii comerciale clienţilor în funcţie de proximitate prin serviciul AdPlus.

Prin Location-Based Advertising, clienţii care şi-au exprimat în prealabil acordul explicit pot primi informaţii comerciale în timp real în interiorul celor mai importante centre comerciale din România, în funcţie de interesul manifestat şi de profil.

„Continuăm să îmbunătăţim modul în care brand-urile interacţionează cu utilizatorii, printr-un nou criteriu de selecţie, menit să îmbunătăţească semnificativ precizia comunicării. De acum, toţi utilizatorii care şi-au manifestat acordul de a fi adresaţi prin serviciile noastre de mobile advertising pot primi comunicări comerciale de la brand-urile preferate, în timp real, când intra în cele mai importante centre comerciale din ţară”, a declarat Horaţiu Dimulescu, Manager, Online Content and Mobile Advertising, Vodafone România.

Location-Based Advertising, serviciu ce suporta atât comunicare prin SMS cât şi prin MMS, completează criteriile de selecţie oferite de Vodafone, cum ar fi: venitul potenţial al utilizatorului, vârsta, gen, domiciliul sau tipul de telefon utilizat.

Articole asemanatoare