Parteneriat Yahoo, Microsoft şi AOL împotriva Google şi Facebook

⇣ Sari la articol

Yahoo Inc, Microsoft Corp şi AOL Inc au format o alianţă bazată pe servicii de publicitate în speranţa de a ataca supremaţia Google şi Facebook pe acest segment on-line, informează Reuters.

Parteneriatul anunţat ieri va permite colaborarea celor trei companii pentru comercializarea spaţiilor de publicitate, lucru care va simplifica acest proces. Prin acest acord Yahoo, Microsoft şi AOL speră ca vânzările acestor servicii să crească în comparaţie cu cei doi giganţi pe segmentul publicităţii on-line, Facebook şi Google.

Ross Levinsohn, vice preşedinte executiv, Yahoo, a declarat pentru Bloomberg: „Suntem încântaţi de parteneriatul cu AOL şi Microsoft şi de posibilitatea de a lansa pe piaţă ceea ce noi considerăm a fi un mod mult mai eficient şi fără efort de a accesa inventarul de cea mai bună calitate.”

Primele servicii vor fi lansate în prima parte a anului 2012.

Facebook va deveni anul acesta furnizorul principal de spaţii de publicitate pe internet, surclasând liderul Yahoo. Locul trei va fi ocupat de Google.

Articole asemanatoare