iPhone 4S: Reclama Moş Crăciun – Siri a fost premiată

⇣ Sari la articol

Cu ocazia sărbătorilor de Crăciun compania din Cupertino a lansat un spot publicitar ce include o colaborare între Moş Crăciun şi asistentul personal Siri, caracteristică exclusivă noului iPhone 4S. Reclama a fost desemnată de către firma de cercetare Ace Metrix drept cea mai eficientă din acest sezon.

Firma de cercetare Ace Metrix a întocmit un raport ce prezintă cele mai eficiente reclame din punct de vedere al persuasiunii, vizibilităţii, informaţiei şi multe altele pe teritoriul Statelor Unite ale Americii în sezonul sărbătorilor de Crăciun. Prima poziţie din clasament a fost ocupată de Apple cu un scor de 652 din totalul posibil de 950, surclasând alte companii renumite precum Coca-Cola, Duracell şi Nintendo.

Reclama ce a câştigat primul loc îl prezintă pe Moş Crăciun folosind asistentul personal Siri pentru a se ghida în noapte de Crăciun. Ace Metrix a adăugat faptul că pe lângă appeal-ul noului iPhone 4S, succesul spotului publicitare se datorează şi personajului Moş Crăciun, care se „vinde” extrem de bine în această perioadă a anului.

Urmăreşte mai jos reclama Apple:

http://youtu.be/5qcmCUsw4EQ

Konika Minolta - Mobotix 7

Articole asemanatoare